ogłoszenia dodaj obiektkontakt
powrót na stronę główną noclegi Bieszczady powrót na stronę główną

Miejsce na reklamę
tel. (075) 64 19 919

Znajdź na stronie

Dodaj obiekt gratis
drzewo noclegów

Szklarska Poręba wycieczka - Wycieczka Szklarska Poręba

Szklarska Poręba wycieczka [967]

Już niedługo jedziemy wraz z grupą przyjaciół do Szklarskiej Poręby. Wybraliśmy wyjazd na jesień, wtedy jest mniej ludzi, ceny niższe, a pogoda idealna na wędrówki - już bez upałów i jeszcze bez śniegu. Już w trakcie opracowywania naszego planu pobytu staraliśmy się zrobić grafik na każdy dzień. Chcieliśmy każdy dzień maksymalnie wykorzystać, mieć czas na zwiedzanie, obiad, odpoczynek i zabawę. Ustaliliśmy, że w pierwszej kolejności ruszymy na szlaki, aby móc podziwiać piękne Karkonosze. Wybieramy się między innymi na Halę Szrenicką, do Śnieżnych Kotłów, do wodospadu Szklarki no i jeszcze może jak wystarczy czasu to na Zieloną Kopę. Mamy zapisane numery alarmowe, aby sprawdzać na bieżąco pogodę wysoko w górach i godziny otwarcia schronisk. W schronisku zamierzamy spędzić jedną noc, pozostałe spędzimy w pensjonacie w centrum Szklarskiej Poręby. Jeden dzień poświęcimy na zwiedzanie zabytków, są tu ładne kościoły, zabytkowe domy i muzea. Chcemy także pojechać do Karpacza i wejść na Śnieżkę. Jesteśmy już dorośli, ale nie odmówimy sobie szaleństwa w parku linowym i aquaparku. Znajomi polecili nam kilka restauracji i pubów, w których spędzimy wesołe wieczory. Jesteśmy ciekawi jak smakują lokalne specjały i piwo z małych, prywatnych browarów. Zastanawiamy się też nad wyprawą do Pragi. Biura turystyczne w Szklarskiej Porębie mają w swojej ofercie ciekawe wycieczki autokarowe m.in. do Pragi, Drezna, Szwajcarii Saksońskiej czy też po samej Kotlinie Jeleniogórskiej. Robimy sobie sporo nadziei na ten wyjazd, Szklarska Poręba i wycieczka w okolice zapowiada się wyśmienicie.

Zobacz również

Jeśli chciałbyś umieśćić link do tej strony, poniżej masz gotowy kod.

ONLINE 34 (1) licznik: strona główna | mapa strony | kontakt | dodaj obiekt | Panel klienta
    Strona wygenerowana w 0.034 sek.